Krajowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej

Jacek Judek

Dyplom: Olsztyn 1978 r. Praca: kierownik Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Bydgoszczy.Stopień naukowy: doktor nauk weterynaryjnych. Specjalizacja: weterynaryjna diagnostyka laboratoryjna, choroby psów i kotów, epizootiologia i administracji weterynaryjna. Działalność w samorządzie: zastępca prezesa Rady Izby Bydgoskiej I i II kadencji, Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej Kujawsko-Pomorskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej V kadencji, zastępca Krajowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej II, III i IV kadencji.

Zastępcy Krajowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej

Marian Jan Czerski

Dyplom: Lublin 1975 r. Praca: powiatowy lekarz weterynarii w Łomży. Stopień naukowy: doktor nauk weterynaryjnych. Działalność w samorządzie: członek Rady Izby Północno - Wschodniej IV i VI kadencji, zastępca krajowego rzecznika odpowiedzialności zawodowej IV kadencji.

Andrzej Górzyński

Dyplom: Warszawa 1979 r. Praca: powiatowy lekarz weterynarii w Tczewie. Specjalizacja: epizootiologia i administracja weterynaryjna. Działalność w samorządzie: członek Rady Izby Kaszubsko-Pomorskiej I kadencji, zastępca rzecznika odpowiedzialności zawodowej Izby Kaszubsko-Pomorskiej V kadencji.

Jacek Gruszczyński

Dyplom: Olsztyn1979 r. Praca: powiatowy lekarz weterynarii w Płocku. Specjalizacja: epizootiologia i administracja weterynaryjna. Działalność w samorządzie: członek Rady Izby Warszawskiej, członek Krajowej Komisji Rewizyjnej.

Jerzy Harmata

Dyplom: Lublin 1979 r. Praca: prywatna praktyka w Gorlicach. Specjalizacja: choroby psów i kotów. Działalność w samorządzie: członek komisji rewizyjnej II kadencji, zastępca rzecznika odpowiedzialności zawodowej IV kadencji, rzecznik odpowiedzialności zawodowej V kadencji, członek Rady Izby Małopolskiej VI kadencji.

Rafał Michałowski

Dyplom: Lublin 1978 r. Praca: prywatna praktyka. Specjalizacja: choroby psów i kotów.Działalność w samorządzie: rzecznik odpowiedzialności zawodowej Izby Lubelskiej IV i V kadencji.

Alicja Raczkowska

Dyplom: Olsztyn1975 r. Praca: prywatna praktyka. Specjalizacja: choroby koni, chirurgia weterynaryjna. Działalność w samorządzie: rzecznik odpowiedzialności zawodowej Izby Łódzkiej w latach 2005 -2013.

Włodzimierz Skorupski

Dyplom: Lublin1983 r. Praca: powiatowy lekarz weterynarii w Opocznie. Specjalizacja: higiena zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego, choroby koni. Działalność w samorządzie: prezes Rady Izby Łódzkiej II kadencji, członek Krajowej Rady III kadencji, sekretarz Krajowej Rady III kadencji.

Robert Zenon Wyszomirski

Dyplom: Warszawa 1972 r. Praca: prywatna praktyka. Działalność w samorządzie: zastępca krajowego rzecznika odpowiedzialności zawodowej IV kadencji, zastępca prezesa Wspólnoty Samorządowej Lekarzy Weterynarii Powiatu Mławskiego.

Luty 2017